close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תביעות אלימות במשפחה מתחילות בפניה אל עורך דין פלילי

מערכת שורשכג אדר א, תשעט28/02/2019

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין פלילי במקרים של תביעות אלימות?

תגיות:
הבית, עבור רוב האנשים, הוא המקום שבו אנחנו מרגישים הכי בטוח שאפשר. ברור לנו שאוהבים אותנו שם וברור לנו שלא משנה מה נעשה, כי שם תמיד נקבל תמיכה. עם זאת, מי שסובל מאלימות במשפחה לא מרגיש כך ולמעשה, מי שמתקיפים אותו בבית בצורות שונות כלל לא רוצה לחזור בסוף היום למשפחה. זה נשמע לכם מוכר? עמוק בפנים אתם יודעים לומר שגם המקרה שממנו אתם סובלים הוא מקרה של אלימות במשפחה? אם כך, עכשיו זה הרגע לבחור לכם עורך דין לענייני
פלילים. עורך דין פלילי אומנם לא יוכל להעלים את הנזק שכבר נגרם לכם, אך הוא בהחלט יוכל לדאוג לכך שהמצב לא יחזור על עצמו. בעזרתו של עו"ד לענייני פלילים תוכלו אפילו להרחיק מהבית את התוקף, בין אם מדובר על אבא, אמא או אפילו על אחד מהאחים.

איך לבחור עורך דין פלילי?
לא קל להתמודד עם תביעות בגין אלימות במשפחה אך מה שבטוח זה שאם יהיה לכם עורך דין פלילי מוצלח, בהחלט יכול להיות שההתמודדות תהיה פשוטה יותר. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם כבר מוכנים לצעד הזה ורוצים לתבוע את קרוב המשפחה שלכם, כדאי יהיה לבחור את עוה"ד הטוב ביותר לענייני פלילים. זה אומר שכדאי שתבררו כל מה שאתם יכולים אודות עוה"ד, כמו לדוגמא:
• האם הוא עוסק בתחום הזה לא מעט שנים?
• האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים עליו ועל השירות שהוא מציע?
• מה בדיוק כולל השירות שהוא יוכל להציע לכם?
• האם הוא יהיה זמין עבורכם גם בשעות לא שגרתיות?

בדרך כלל עורך דין פלילי הוא אדם שיוכל ללוות אתכם לכל אורך ההליך המשפטי שאליו אתם נכנסים עכשיו. זה אומר שאפילו אם יהיו לכם שאלות בדרך ואפילו אם תהיה התפתחות לא צפויה לדברים, תוכלו להתייעץ עם איש המקצוע שבו בחרתם.

תוך כמה זמן יסתיים ההליך המשפטי?
זה לא משנה על איזה סוג של אלימות בתוך המשפחה מדובר כי בכל מקרה צריך להבין שהליכים משפטיים כאלה הם לא עניין של מה בכך. זה אומר שלמרות הקושי שבדרך, בהחלט יכול להיות שאתם נכנסים עכשיו להליך של כמה חודשים טובים ואולי אפילו יותר. מצד שני, אם לא תתחילו את העניין כבר עכשיו, עלול להיות שתמשיכו לחיות במקום שבו מתעללים בכם ובמקום שבו אתם לא מרגישים בטוחים. קחו בחשבון גם את העובדה שיהיה עליכם להיחשף בצורה לא פשוטה בבית המשפט כי פעמים רבות התובעים צריכים לגולל שוב ושוב את מקרי ההתעללות. זה לא קל וזו גם חדירה לפרטיות, אך מצד שני, זו הדרך היחידה שיש לגרום לכך שהתוקף ייתן את הדין על כל המעשים שהוא ביצע ופגעו בכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה